دیجی لاین
دیجی لاین

دیجی لاین

Digiline

■ آسان بر و 4 چرخ متحرک

       

         آسان بر و 4 چرخ متحرک


 

آسان بر و 4 چرخ متحرک

شامل 4 چرخ و 4 چسب دو طرفه مخصوص

قابل فیکس شدن با چسب 2 طرفه و پیچ

تحمل وزن هر چرخ 8 تا 10 کیلو

قیمت : 69000 تومان

همیشه یکی از پردردسر ترین کارها در مواقع نظافت و خانه تکانی یا تغییر دکوراسیون منزل جابجایی اجسام  مانند پا تختی ، کیس کامپیوتر و … است، که باید یک نفر نیروی کمکی همراه شما باشد تا بتوانید به کمک یکدیگر این لوازم  را جابجا کنید و نظافت کنید. اما با محصول ویژه و بسیار کاربردی که عرضه کرده ایم این کار نیز به راحتی آب خوردن، قابل انجام خواهد بود و از این به بعد می توانید به تنهایی و بدون کمک، تمام کارهای حمل و جابجایی لوازم منزل و نظافت را انجام دهید!
یک محصول خلاقانه کاربردی دیگر برای زندگی راحت تر! این محصول وارداتی و بسیار با کیفیت می باشد و جنس بدنه پلاستیک و جنس چرخ فلزی ضد زنگ بوده که با چسب دوطرفه قابلیت محکم شدن در جای خود را دارد، همچنین جای دو سوراخ پیچ تعبیه شده که بتوانید با پیچ در جای خود محکم کنید. هر چرخ قابلیت تحمل 8 الی 10 کیلو وزن را دارد و با توجه به اینکه در هر بسته 4 چرخ وجود دارد مجموع بسته ارسالی قابلیت تحمل وزنی حدود 40 کیلوگرم را دارد و شما با اتصال کردن این چرخ ها به وسیله خود به راحتی هر چه تمام می توانید آنها را جابه جا کنید.

قیمت : 69000 تومان



ویژگی های آسان بر و 4 چرخ متحرک:
- شامل 4 چرخ و 4 چسب دو طرفه مخصوص
- قابل فیکس شدن با چسب 2 طرفه و پیچ
- تحمل وزن هر چرخ 8 تا 10 کیلو
- جنس چرخ فلزی ضد زنگ
- چرخش 360 درجه

 
 
 

روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 قیمت : 69000 تومان

قلم حکاکی Engrave It


قلم حکاکی Engrave It

با قلم حکاکی اینگریو می تونید هر متنی رو به روی هر وسیله ای با جنس فلز، پلاستیک، شیشه، سنگ، چوب و جواهرات حکاکی کنید.
اگر می خواهید به عزیزانتان هدیه ای دهید می توانید با ابزار حکاکی اینگریو پیامی ماندگار بر روی هدیه حکاکی کنید که هیچوقت پاک نمیشود و ازبین نمی رود.
قلم حکاکی Engrave It یک ابزار دستی برای حک کردن انواع نوشته و متن های خاص بر روی وسایل شخصی، ابزار آلات، هدایا و ... می باشد.

 بر روی جواهرات و وسایل ارزشمندتان نام خود را حکاکی کنید یا وسایل کارگاه خود را علامت گذاری کنید، می تونید آرم یا لگوی شرکت خود را بر روی وسایل دفتر کار خود حکاکی کنید.
خلاقیت به خرج دهید و وسایل شخصی خود را نشانه گذاری کنید.
 با این قلم حتی می تونید بر روی اسباب بازی های فرزندتان نام او را درج کنید.

در هدایای خود خلاقیت به کار ببرید و پیام هایی ماندگار و همیشگی بر روی هدایای خود حکاکی کنید و به ارزش آن ها بیفزایید، عزیزانتان را خوشحال کنید و بر روی هر وسیله ارزشمندی که برای شما خاطره ای خاص می باشد متن یا تاریخ یا هر چیزی که دوست دارید حکاکی کنید.
خودکار حکاکی برقی Engrave It قابل استفاده بر روی تقریبا انواع فلزات، چوب، شیشه و یا مواد پلاستیکی و هر چیز قیمتی و با ارزش می باشد.

 قلم حکاکی را مانند یک مداد در دست بگیرید و با انگشت شست خود دکمه کنترل دستگاه را فشار دهید.
با حرکت قلم و اعمال کمی فشار بر روی سطح می توانید متن مورد نظرتان را حکاکی کنید.
قلم حکاکی Engrave It یک ابزار بسیار کاربردی برای حک کردن متنی خاص بر روی انواع فلزات، چوب، سنگ، شیشه، پلاستیک، جواهرات، BCP، وسایل شخصی، هدایا و هرچیز ارزشمند و شخصی می باشد.

هشدار:
همیشه در حین استفاده از این قلم از عینک محافظ چشم استفاده نمایید و دست هایتان را پس از استفاده و اتمام کار حتما بشویید.

همچنین توصیه نمی شود بر روی رسانه های الکترونیکی مانند CD و DVD ها از این قلم استفاده کنید زیرا ممکن است که اطلاعات درون CD و DVD آسیب وارد شود و خراب شوند.
قلم حکاکی برقی Engrave It با استفاده از 2 عدد باتری کار می کند .

ویژگی های ابزار حکاکی Engrave It:
جنس بدنه پلاستیک PP ایمن برای انسان
ابعاد 18*2.9*2.9 سانتی متر
برند جدید و با کیفیت بالا
وزن 105 گرم
رنگ محصول آبی، سفید
بسته بندی مقوایی پلاستیکی
عملکرد به وسیله 2 عدد باتری AA
دارای 2 عدد سری تیز و گرد


قیمت این محصول 85000 تومان
 
[ ]
        
قیمت : 85,000  تومان

چاه بازکن value pack


چاه بازکن value pack

با گذر زمان و انباشته شدن جرم و رسوبات درلوله های فاضلاب به ویژه لوله ظرفشویی که باعبورچربی های ظروف، احتمال ایجاد رسوب آن بیشتر است ؛ مجرای لوله بسته می شود و باعث می شود آب به سختی عبور کند و پایین نرود و باعث ایجاد مشکل  در آشپزخانه ،حمام و دستشویی شود.

برای رفع این مشکل به جای تعمیرات طولانی و پرهزینه و سختی کشیدن برای باز کردن آن کافی است از یک لوله بازکن استاندارد و مناسب استفاده کنید . لوله بازکن value pack باکیفیت بالایی که دارد در عرض چنددقیقه رسوبات ، زنگ زدگی های لوله ها و موانعی مانند دستمال کاغذی ، مو و چربی را ازبین می برد . 

دراین تصاویر قدرت پاک کنندگی این لوله بازکن را مشاهده می کنید . فقط کافیست مقداری از این پودر را در لوله بریزید و پس از چند دقیقه آّب بکشید سپس مشاهذه می کنید که مشکل بسته شدن مجرای لوله به راحتی حل می شود .

یکی از ویژگی های متمایز این لوله بازکن ، وارد نکردن کوچک ترین آسیبی به لوله های پلاستیکی و PVC است .با استفاده از این محصول می توانید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید. پس از ریختن پودر لوله را با آب بشورید و تاثیر این لوله باز کن را مشاهده کنید بدون آنکه آسیبی به لوله ها وارد شود .

قیمت این محصول 45000 تومان


[ ]
        
قیمت : 45,000  تومان

بخور سرد طرح لامپ BULB HUMIDIFIER



بخور سرد طرح لامپ BULB HUMIDIFIER
 
استفاده از امواج اولتراسونیک (ما فوق صوت) برای تولید بخار سرد
بهمراه یک عدد فیلتر یدکی اضافه
دارای چراغ شب خواب با قابلیت تغییر رنگ
دارای کابل usb برای تامین انرژی دستگاه
قابلیت کار کرد با تمامی شارژر های استاندارد موبایل، پاوربانک، کامپیوتر، لپ تاپ، شارژر فندکی خودرو و...
کلید فشاری برای کنترل عملکرد دستگاه
بهمراه سنگ و درخت نخل فانتزی تزئینی

تولید یون منفی
بدون صدا
کاهش استرس
محافظت از پوست
مصرف انرژی بسیار پایین
قابل استفاده در منزل، محل کار، خودرو، پای گلدان های گل و گیاه و...
خاموش شدن اتوماتیک در صورت به اتمام رسیدن آب مخزن
ابعاد: 15* 8
از بین بردن اثرات مخرب و مضر خشکی هوا و اشعه های مانیتور کامپیوتر
ایجاد بخار خشک و رطوبت در هوا
دارای چراغ LED رنگی کالرفول

 
دارای ظاهر شبیه لامپ آکواریمی بسیار شیک
قابلیت تغییر زاویه دلخواه 45 درجه یا ایستاده
قابلیت تنظیم رطوبت
برق مورد نیاز: 5 ولت DC
توان: 2 وات
حجم مخزن: 400 میلی لیتر (حدود 6 ساعت بخاردهی)
بخور سرد
کاربری خانگی
جنس بدنه PVC- پلاستیک ABS/PP/PET
دارای دکمه On/Off
استفاده راحت و آسان
کاهش آلودگی
مناسب برای بیماران آسمی و ریوی
دارای مخزن جداشونده جهت پرکردن آب یا مواد خوشبو کننده
قابلیت اضافه نمودن خوشبوکننده
 
توجه : شما می توانید اسانس یا عطر تنها 2 تا 3 با آب قطره اضافه کنید، لطفا از آب خالص برای محافظت از دستگاه های مرطوب کننده استفاده نمایید.
 

 
مینی بخور سرد و رطوبت ساز با چراغ 7 رنگ متغیر به شکل لامپ حبابی، کارکرد با برق USB بدون خطر و ایمن و دارای تکه های طرح سنگ تزیینی در داخل حباب
این مینی بخور رومیزی شخصی باعث از بین بردن خشکی هوای محیط اطراف شما میشود
خشکی هوا می تواند اثرات زیانباری بر سیستم تنفسی، سینوس ها، چشم و پوست شما بگذارد.
کافیست داخل حباب این دستگاه آب بریزید و سپس کابل دستگاه را به پورت USB کامپیوتر یا آداپتور USB یا پاوربانک قوی بزنید و صبر کنید تا دستگاه توسط امواج اولتراسونیک شروع به تبدیل آب به ذرات خیلی ریز آب بکند و آنرا از خروجی جلویی دستگاه به بیرون بدمد.
با دارا بودن چراغ رنگی که بصورت مداوم رنگ عوض میکند وهمچنین تکه های سنگی شکل زیبایی خاصی به محیط اطراف خود میدهد.
مناسب برای مسافرت، خانه، محل کار یا اداره و مغازه و سایر جاهای دیگر و بهترین هدیه برای افرادی که به سلامتی و زیبایی خود اهمیت میدهند یا اشخاصی که مشکلات تنفسی و امراض ناشی از خشکی هوا دارند.

 
-هنگام پر کردن مخزن دستگاه به برق وصل نباشد
وقتی دستگاه را استفاده نمی کنید آنرا از برق بکشید و اگر زمان طولانی تر نیاز به آن ندارید مخزن آب آنرا خالی کرده و در جای خشک نگهداری کنید
دور از دسترس کودکان قرار دهید
در هنگام روشن بودن روی دستگاه را نپوشانید
هر چند وقت یکبار بهتر است سنگهای داخل حباب جهت جلوگیری از آلودگی شسته شوند

 

قیمت این محصول 200000 تومان

[ ]
        
قیمت : 200,000  تومان

گجت جابجایی اجسام حرفه ای E gajet


گجت جابجایی اجسام حرفه ای E gajet

گجت جابه جایی وسایل طراحی شده و این مژده برای شما اتفاقات بسیار خوبی را رقم میزند. دیگر نیازی نیست نگران جابه جایی وسایل سنگین در اسباب کشی ها باشید و با خاطری اسوده از نگرانیه خرابی و خط وخش و خوردگی وسایل انهارا جابه جا کنید و نگران سنگینی وزن انها نیز نباشید. شما میتوانید حتی به راحتی وسایل سنگین را به هنگام تغییر دکوراسیون جابه جا کنید و انها را به هرگوشه ای از خانه که موردنظرتان هست ببرید.

این وسیله به راحتی زیر وسایل سنگین شما قرار میگیرد و در این هنگام یک حرکت دست شما برای جابه جایی وسایل کافی است. از طراحی خاص این محصول نگذریم که در کاربرد آن نیز نقش دارد. پک کامل این گجت شامل یک اهرم چرخ دار بسیار محکم می باشد که قابلیت بالابردن وسایل برای جاگیری گجت هارا دارد.سری قائم این اهرم زیر وسایل قرار میگیرد وسیله با پایین کشیدن دسته اهرم به علت چرخ های تعبیه شده در انتهای آن به راحتی به سمت بالا حرکت میکند.

این اهرم مکانیکی محکم زاویه ۹۰درجه ای و قابلیت چرخش ۳۶۰درجه ای دارد.در نتیجه با این اهرم مکانیکی شما هیچ مشکلی برای جاگذاری این گجت ها زیر وسایل نخواهید داشت و این کار به راحتی صورت می پذیرد. ویژگی ها: •وزن کامل بسته:۱.۳کیلوگرم •تعداد چرخ هر گجت:۸عدد •ابعاد گجت:15 × 15 سانتی‌متر •ابعاد صفحه کف:15 × 15 سانتی‌متر •ظرفیت حمل بار:500 کیلوگرم •قطر چرخ:3 سانتی‌متر سانتی‌متر شما میتوانید به راحتی با این محصول خود را از دغدغه همیشگی جابه جایی وسایل سنگین در اسباب کشی و تغییر دکوراسیون راحت نمایید. با کمک این گجت کاربردی ، دیگر حین جابجایی وسایل سنگین و سخت به کمر و سلامتی خود آسیب نزنید و با ساده ترین روش این وسایل را حمل کنید و لذت ببرید.

قیمت این محصول270000تومان


[ ]
        
قیمت : 270,000  تومان